ZENIA.BE:
- Is uw partner voor communicatie, PR en
events (B2B) - Specialiseert zich in sectoren zoals immo, energie, afvalbeleid, healthcare, mobiliteit en retail.
- Heeft een open cultuur, staat voor authenciteit en respectvolle communicatie met nadruk op inspraak, overleg en feedback.
- Betekent gemoedsrust in uw communicatie, PR en events.
- Releases
- Conferences & monitoring
- SEO and SEA
- Content creation
- Blog
- Website
- Newsletter
- Corporate identity
- Social media
- GDPR-compliance
Eigen concepten met focus op kwaliteit, interactie en beleving.
- Live of hybride
- Productie van A tot Z
2020 zal in de geschiedenisboeken ingaan als het ‘coronajaar’, het jaar waarin we kennis maakten met een voor onze generatie ongekende pandemie.
Geschiedkundigen hebben een vette kluif aan een nieuw en uitgebreid hoofdstuk en breken nu al het hoofd over een vervolgverhaal. Het virus eiste mensenlevens, bedrijven kregen het moeilijk, velen gingen overkop. Tragisch maar realiteit. Welke economische ramp het virus met zich meebrengt en hoe de mensheid hiermee omging, zal pas over enkele jaren duidelijk worden. Zenia.be paste zich van dag één aan en kreeg de kans digitale congressen te organiseren, een kans die we met beide handen hebben gegrepen.
Naast mooie corona gerelateerde projecten voor de gemeentebesturen van Putte, Bonheiden en Boortmeerbeek, introduceerde Zenia.be inmiddels andere digitale platformen zoals www.livemuziekalabelge.be, een interactief belevingsplatform waarmee we samen met partners de eventwereld een hart onder de riem steken.
We bouwen inmiddels verder aan nieuwe unieke kennisplatformen. Welke? Dat verneemt u later. Dit betekent echter niet dat we wegkijken van onze initiële bestaansreden: we zijn contentproviders, copywriters, ontwikkelen visuele identiteiten voor BTB-klanten en vertalen de ideeën van klanten in communicatieplannen.
- Studio
- Op locatie
Samen met 9 andere bureaus werkte Zenia.be vrijwillig mee aan de sensibiliseringscampagne #ShareTheStoriesNotTheVirus. Ons bureau stond in voor de fotografie en storytelling. Met de campagne die wordt gesteund door de Vlaamse regering, Voka en de DPG-group proberen we jongeren via een karaktertoets aan te sporen de zes gouden coronaregels netjes te volgen.
Wij zijn content creators:
- Website
- Kennisplatform (digitaal)
- Kant en klare tekst/interview
- Perstekst
- Audiovisueel verhaal
- POS-materiaal
- Blog
- Logo/corporate ID
3000 Leuven